תרגום דוחות כספיים: הדרך לבסס את העסק בזירה הבינלאומית

דוחות כספיים נועדו כדי לתאר באופן חשבונאי את פעילות העסק מבחינת הון, הכנסות, התחייבויות, הוצאות וכו'.. בעשורים האחרונים אנחנו רואים עלייה בכמות העסקים הישראלים שמרחיבים את עצמם אל מעבר גבולות המדינה – עם התפתחות ההיי טק, ייצוא מוצרים מקומיים ושיתופי פעולה עם חברות אחרות הצורך בהגשת מסמכים מתורגמים לרבות דוחות כספיים מתורגמים על מנת לבסס אמון וקשר חזק בהתפתחות העסק בחו"ל.

מבנה דוחות כספיים

לרוב דוחות כספיים מחולקים ל-3 חלקים עיקריים ומתמצתים את כל המידע הגולמי הפיננסי של החברה אל דוח אחד. החלקים המרכיבים את הדוח הינם:

  • מידע כללי על החברה – פירוט על הפעילות של החברה, המוצר שלה, השוק המקומי והעולמי, מידע כללי נוסף וכל דבר שעלול להיות רלוונטי בכדי להעניק את הרקע הברור ביותר למי שיקרא את הדוח.
  • נתונים פיננסיים – החלק הזה הוא לב הדוח, כאן נוכל למצוא את כל נתוני החברה מגולמים למידע נגיש כמו דוח מאזן, דוח תזרים מזומנים, דוח רווח והפסד ודוח שינויים בהון עצמי.
  • דוח דירקטוריון – מסכם ומאגד את כל את הדוח וחלק זה נכתב ע"י דירקטוריון החברה. כאן נוכל למצוא תחזיות לעתיד וסקירה מלאה על פעילות החברה.

עם שלושת החלקים האלו, באמצעות הדוח הכספי אנחנו מקבלים תמורה ברורה על מצב החברה לאורך הזמן ולאן היא מכוונת להתפתח בעתיד.

חשיבות תרגום דוחות כספיים

דוחות כספיים מתורגמים יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון בעת הרחבת העסק אל מחוץ לגבולות המדינה, כל שגיאה קטנה בדוח יכולה לשדר חוסר רצינות ומקצועיות מצד אחד ואף לשקף נתונים שאינם נכונים מצד שני. אם תנסו לתרגם דוח כספי ללא רקע בעולם הפיננסי ובעולם התרגום ככל הנראה שהתוצר הסופי יהיה שונה מהדוח המקורי, תרגום מורכב כמו תרגום של דוחות כספיים דורש היכרות מעמיקה עם השפת יעד אליה מתרגמים ועם העולם הפיננסי בכללי ובפרט בנישה של העסק עצמו.

לכן ההמלצה הגורפת היא להיעזר בחברת תרגום מקצועית אשר בעלת ניסיון רב בתרגום דוחות כספיים בפרט ובתרגום פיננסי בכלל, השימוש בחברה תרגום מקצועית יבוא לידי ביטוי בתוצר ללא טעויות ובדיוק ברמה הגבוהה ביותר.

איך למשוך משקיעים חדשים באמצעות דוחות כספיים מתורגמים

זה לא סוד שמשקיעים מחליטים האם להשקיע בחברה או לא על בסיס הנתונים הפיננסיים שלה, לכן דוחות כספיים מתורגמים יכולים להוות פתח לעולם חדש של משקיעים שהחברה לא הייתה חשופה אליהם לפני. עם החומרים והידע הנכון אפשר ליצור קשר ולבסס תקשורת עם משקיע בחו"ל ובאמצעות השקיפות והרצינות המשודרת עם הגשת מסמכים מתורגמים ברמה גבוהה, נקודת הפתיחה של העסק בביסוס התקשורת עם המשקיע טובה מאשר הגשת מסמכים שאינם מתורגמים באופן מקצועי ועל אחת כמה וכמה מסמכים שאינם מתורגמים כלל.

שקיפות ודיוק יעשו את ההבדל בתרגום

מכיוון שאנחנו מדברים על נושא כה רגיש בעולם העסקים, יש דגש רב של שקיפות המידע ודיוקו – חברה שמסתירה נתונים עלולה לקרוס ואף להאשם בהונאה. כמובן שזה מקרה קיצוני של העלמה או שינוי מידע בכוונה רעה אבל לא פעם ולא פעמיים חברות עושות טעויות בתום לב ומחוסר ניסיון וידע, טעויות אלו יכולות לעלות לחברה בהצלחת עסקה בינלאומית. אם הדוח הכספי שחברה מגישה אינו תואם למקור, הדוח אינו בסדר המקובל, ישנם שגיאות כתיב או כל אחת מעשרות הסיבות הנוספות שדוח יכול להיות מטעה – העסק ייתפס כחובבני ולשנות את יחסי הציבור הרעים האלו זו עבודה קשה מאוד בזירת השוק הבינלאומי.

תרגום דוחות כספיים עם אקסיומה

באקסיומה אנחנו מעניקים שירותי תרגום דוחות כספיים למספר רחב של עסקים ובנישות מגוונות. עם ניסיון מצבר של עשרות שנים בתחום התרגום, אקסיומה מצטיינת בתרגום דוחות כספיים לכל שפת יעד נדרשת ועם מתן דגש על הדיוק והכוונה של כל מספר ואות בדוח.

לכן אנחנו שמים כדגש עיקרי על נאמנות למקור ורואים את השירות שלנו כמקפצה המעניקה לעסקים את האפשרות לפתוח ערוצי תקשורת חדשים. כדי להיות נאמנים למקור אנחנו בוחרים את המתרגמים שלנו לאחר תהליך מיון קפדני שמבטיח את השליטה וההיכרות המעמיקה של המתרגם עם השפת יעד והנישה שבה העסק נמצא. קו החשיבה הזה מנחה אותנו החלק מתרגום דוחות כספיים תחת שירות התרגום הפיננסי שאנחנו מעניקים, לשאר השירותים שאנחנו מעניקים כמו תרגום נוטריוני, תרגום משפטי וכו'..

על מנת להיות החברה המקצועית ביותר בעולם שירותי התרגום המקצועיים, החלטנו לקבוע סטנדרט חדש לעבודה עם חברה תרגום – המטרה שלנו היא לתת את השירות הטוב ביותר לצד הענקת ראש שקט וחוסר דאגות מצד הלקוח. כדי לעשות זאת בכל עבודת תרגום, לרבות דוחות כספיים, אנחנו מצוותים איש מקצוע שילווה את הלקוח לאורך כל התהליך ויהיה האיש קשר המחבר של הלקוח לצוות המתרגמים המקצועיים שלנו. בשיטה הזו המתרגמים פנויים להתעסק במה שחשוב מכל – עבודת תרגום איכותית ומקצועית אבל גם הלקוח מקבל את היחס האישי שהוא מצפה לקבל. 

בגלל שתרגומים לרוב יכולים להיות ההבדל בין הצלחה וכישלון ולא פעם הצורך בתרגום דוח כספי יכול להיות דחוף, אנחנו מעניקים שירות לקוחות 24\7 עם אפשרות לשלוח את המסמך לתיקונים חוזרים ושירות תרגום מהיר. באקסיומה אנחנו נעשה הכל כדי שאתם כלקוחות תהיו מרוצים והתוצרים הסופיים יהיו התוצרים הטובים ביותר שניתן לקבל.

 

יש לכם שאלה? מוזמנים ליצור איתנו קשר

אודות xiioma

חברת תרגום Xiioma מציעה שירותי תרגום מקצועיים במגוון רחב של שפות. אנו מספקים ללקוחותנו מתרגמים מנוסים המתמחים בתחומים שונים, בכדי להתאים באופן מדוייק את המתרגם הטוב ביותר עבור הפרויקט שלכם.

Xiioma מציעה שירותי שפה נוספים, כגון: שירותי הגהה ועריכה, שירותי תמלול, לוקאליזציה לאתרי אינטרנט ועוד. נשמח לעמוד לרשותכם 24/7 ולספק לכם הצעת מחיר לתרגום וחוויית לקוח מקצועית, מהירה ואמינה

שירותים נוספים

תרגום משפטי
שירותים

תרגום משפטי

תרגום משפטי דרך חברת אקסיומה חברת התרגום אקסיומה הינה חברה מובילה במתן שירותי תרגום משפטי לתעשיות רבות ולאנשים פרטיים. כל המתרגמים המשפטיים באקסיומה בעלי וותק של שנים

קבל מידע נוסף
תרגום פיננסי
שירותים

תרגום פיננסי

תרגום פיננסי דרך חברת אקסיומה באקסיומה אנחנו מבינים את החשיבות העצומה שיש לדיוק בתרגום פיננסי.לא רק שהתרגום צריך להיות מדויק אלא גם המספרים, העיצוב והכוונה

קבל מידע נוסף
תרגום מעברית לאנגלית
שירותים

תרגום מעברית לאנגלית

אם אתם זקוקים לתרגום מעברית לאנגלית, אקסיומה היא הכתובת הנכונה בשבילכם.החברה שלנו היא המובילה בשוק עבור שירותי התרגום מעברית לאנגלית שאנחנו מציעים – הן ברמת

קבל מידע נוסף
תרגום טכני
שירותים

תרגום טכני

תרגום טכני דרך חברת אקסיומה מתעניינים בתרגום טכני של אפליקציות, תוכנות, אתרי אינטרנט או כל רעיון מורכב אחר? הגעתם למקום הנכון.אם הצורך שלכם דורש שירותי

קבל מידע נוסף
תרגום נוטריוני
שירותים

תרגום נוטריוני

תרגום נוטריוני דרך חברת אקסיומה תרגום נוטריוני הוא תרגום המקבל את אישור הנוטריון כי המסמך המתורגם לשפה האחרת תואם למסמך בשפת המקור באופן מלא ומדויק.

קבל מידע נוסף
תרגום מסמכים
שירותים

תרגום מסמכים

תרגום מסמכים מקצועי דרך חברת אקסיומה חברת התרגום אקסיומה הינה חברה מובילה במתן שירותי התרגום, תמלול ועיצוב מסמכים המתמחה במתן שירותי שפות לתעשיות רבות ולאנשים

קבל מידע נוסף

בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק:

רוצים לקבל עדכונים? מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו!

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן מיכאל מאקסיומה... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן